Med lite kan du kan jag.

I slutet av april bestämde jag och en vän att vi skulle ändra våra liv lite för en stund. Hela Maj månad fick ingen av oss äta chips. Och vi skulle börja träna med varandra någon gång i veckan också. Härligt! Nu har jag 2 st som peppar och stöttar när det behövs. Just detta med chipsen har både hon och jag varit svag för i evigheter. Så nu känns det verkligen, kan hon  vara utan chips hela maj, Så kan jag det också!!

Och kan ni tänka er, snart har det gått en vecka på maj månad. Och inte ett enda chips vill jag ha! Vi har sedan fått bestämma lite andra regler själva. Det gemensamma är inge chips och träna. Hittils går det kanon och jag har börja känna lite jävlaranamma igen! Jag har alltid haft ett jävlar anamma och varit tjurskallig. Någonstans har jag tappat det och det känns bra att jag fått liiiiiiten aning om att det kan finnas kvar någonstans inne i mig.

Däremot så syndade jag i går. Jag och T bestämde oss efter en liten kaotiskt dag att vi fick äta på sibylla. Gott var det men nu klarar jag mig utan det ett tag framöver. Äta bör man annars dör man  haha! Senare på kvällen for jag och hälsade på min mor och far. Där blev det jordgubbar och grädde och dricka. Men jaja. vad gör det, det var ju ändå lördag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0