Jag håller ett stadigt grepp

...om att inte tappa det jag nu påbörjat. Det är för mig det svåraste. Nu när jag påbörjat något och det går faktiskt bra. Då har jag lätt att tappa greppet om det och tillåta mig själv att ta det lugnt. Äta chips, godis mm. Men denna gång håller jag ett stadigt grepp om att behålla kontrollen. Ingen annan kan ha kontrollen utom jag. Så är det bara. Dags att inse det. Hur som haver. I dag är det den 9onde vilket innebär att jag klarat 9 dagar. Kan ses som lätt för vissa men jag ser det som framsteg. Glad är jag också att jag inte känner lika starkt sug efter chips.
Något jag däremot ser fram emot mycket!!! Det är att Tessan kommer hem från Stockholm för en stund! Mindre än 2 veckor kvar som jag förstod det! Hur roligt som helst!!!! Jag längtar verkligen!!! Ska bli så underbart roligt. Hoppas vi hinner med lite basket kanske? :)
Nä här kan jag inte sitta, måste hinna diska! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0