Vad är det med vädret?

ok, jag inser att prat om vädret kanske inte är den bästa rubriken för att skaffa läsare. Men men. Jag är snömänniska. Jag älskar snö. I går regnade det hela natten. Fram mot eftermiddagen började det faktiskt snöa. Och vad det snöade, kom riktigt mycket. Men fram mot kvällen/natten ser man att det har börjat töa. Ok det är faktiskt snö kvar. Men det kunde vart bättre. Mycket mycket bättre. Är det så här vår vinter ska se ut? Jag vill ju åka bräda, har ju sett fram emot det sååååå länge. Har dock hunnit åka 2 gånger. En gång i solberg och en gång i agnäsbacken. Solberg var magiskt. klarblå himmel och strålande sol! + bra före i backen, kan inte bli mycket bättre :) Men sen om man tar agnäsbacken, det var inte min allra bästa dag om man säger så. ;) Så vi skippar den :P
i liften som hade stannat!
Nä får bli detta korta inlägg, bättre än inget ;) frukost sen jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0