Surprise!

Nu har chocken lagt sig sedan i går. Tror jag!! Om jag ska ta det från början så har jag en mycket mycket kär vän nere i brasilien. Hon kommer därifrån och jag lärde känna henne när hon var utbytesstudent här i Sverige. I alla fall, jag har varit nere och hälsat på henne 2 ggr. Och vi klickar bara. så är det. vi förstår varandra och har samma humor. Ja allt! Har inte sett henne på mycket länge. Och ibland är det svårt att hålla kontakten när avståndet är minst sagt en bit. Men jag pratade med henne häromveckan och allt var frid och fröjd. Men så i gårkväll plingade det på dörren. Jag och T var ganska trötta och undrade vem i fridens alla dagar som kom nu? Gick och öppnade och där stod en kille som jag då inte kände igen. Hej jag heter Johannes sa han. I min hjärna så gick det, eehhh ok? Nästa mening ur honom sa, jag har en present till dig. Ni kan ju tänka er att i min hjärna så var det ännumer eeeeeehhhh ok??? Det stod helt still... när han då sa att den var från karin klickade det till! Det var ju en kompis härifrån som varit ner och hälsat på!! Och karin hade skickat ned en present till honom!!! Gissa om jag blev glad! Men framför allt förvånad!! Jag fick en fotlänk och ett halsband. Fotlänken har jag redan på mig. där kommer den få stanna också!
Tänka sig att någon på andra sidan jorden tänker på en så mycket! Ja det värmer i hjärtat! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Uhuuuuuuuuuuuullllllllll and I could understand everything! ! ! ! Ok, almost everything.. but uhuulll glad by reading swedish!! hahah... Im really happy that you liked the gift, but more happy to read what you wrote, was just wonderful.. thankyou so much for your friendship! Love you alwaaaaays MANÉÉÉÉÉÉÉ! ! !!

2012-02-13 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0