Klok mor.

Var och hälsade på mor och far i går efter att jag kommit hem från skule och snowboardåkning. Min kära mor frågade varför jag skaffat nyblogg, ( yes hade en innan som jag aldrig skrev i... ) om jag ändå inte hade tänkt skriva i det. Mycket klokt sagt, så det är väl bara skriva då. haha :)

I alla fall så hann jag med skule 2 gånger i går. Första svängen var när vi skulle åka snowboard. Vilken grymt härligt och rolig åkning det blev. Jag som är en riktigt fegis om det inte är 1 meter puder under mig vågade mig på att hoppa lite granna. Mycket roligt som sagt. Sedan hem vid 2 tiden så att T kunde fara och jobba 8 timmar.

Sov då 45 minuter men passade sedan på att fara och hälsa på mamma och pappa som sagt. Blev kortspel, bingolotto och något program jag aldrig sett. Kan dock erkänna att det var bättre än vad jag trodde det skulle vara. Skulle dock aldrig erkänna det ;) Pappa skulle sedan till skule och hjälpa syster ta in hennes 2 hästar och sedan dom 2 andra i hagen. Roligt att komma ut med pappa en sväng och träffa syster och hennes karl en stund. :)

Så enkelt var det att komma till skule 2 gånger på en och samma dag. Måste också passa på att nämna att jag hittade en gammal Backstreet boys mugg hos mamma och pappa i går. Minns dock inte vad jag fått den ifrån men minns att jag tyckte om den. Så den fick komma hem till lägenheten och nu får T dricka kaffe ur den, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0