Bestämt sig men inte än?!

Haha ja ja, kanske att jag sa att jag hade bestämt mig. Men, jag har inte gjort ett dugg åt det. Men det ska bli andra bullar, ehhh menar tomater nu. ;) Jag ska lägga mycket kraft till att lyckas nu. Det måste jag för mig egen skull. Känna att jag kan och att jag klarar av det. Sedan är det ju en liten resa man gör för livet också. Man ändrar sin vana man haft i många år. Nu ska den nya vanan hålla många, många år. Ja helst livet ut. Jag vill nu hitta balansen mellan ett nyttigt liv och ett liv där man ändå kan unna sig. Men med måtta. En balans man klarar av utan att känna att jag ger upp saker.  När jag klarar detta kommer även kilon rasa. Det ser jag framemot. Tur jag har T som stöttar mig i vått och tort! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0