Ny Lägga!

Så som rubriken säger så har jag och T skaffat oss en ny lägenhet!! Vägg i vägg med den gamla 1an på 44 kvadrat. Numera bor vi i en 2a på 82 kvadrat!!!! Och så mycket större det känns!!!! Känns helt underbart!! :) Nu gäller det bara att göra den till sin egen. Men det kommer mer och mer:)
Och jag skulle ju bli nyttig, men jag föll tillbaka. Men nu funkar det inte längre. Jag MÅSTE klara detta. för min egen skull. Har sagt detta många gånger och kommer säkert falla tillbaka igen. Måste bara se till att det inte blir lika djupt som tidigare när det gäller skitmat och snacks. Men med hjälp från T ska detta nog gå bra. Han stöttar mig så bra! :)
Nu blir det jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0