Sockerberoende

Har ett sjukt sötsug som jag försöker träna bort. Började iofs på allvar i går så länge har jag inte hållit på. Men det är jobbigt, sjukt jobbigt för mig. Jag är motiverad men ändå så kommer suget på kvällen och jag an då göra nästan vad som helst för att få tex chips som det ofta har varit. Chips är den stora favoriten och jag kan inte få nog! Om någon därute sitter med bra tips för att få bort ett sådant här sug efter sötsaker, hojta gärna till med en komentar! Kommer även uppdatera allt eftersom hur det går för mig.
bild tagen från google!
(bilden är tagen från google)
Ska snart äta frukost så jag kan springa till jobbet. Ledig till helgen och då är det maskeradfest som gäller. Temat är film. Har ingen aning vad jag ska vara. Ganska sjukt med tanke på att det är ett väldigt brett tema! Samma här, har ni tips lämna gärna en kommentar! Nu ska jag bekämpa sötsuget med lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0