Senaste dagarna

Senaste dagarna har för mig handlat mycket om min katt Dexter. Hade en veterinärtid till honom på onsdagen då han slutat äta i princip. Åt bara när jag eller T gav honom från handen. Väl på onsdagen på veterinärtiden upptäcker dom att han har 5 tänder som måste tas bort. Blir operation direkt för honom. För mig så var det väldigt jobbigt att se honom nerdrogad och sedan tas till operation. Blev långa timmar för mig på jobbet innan jag fick smita och hämta honom vid 3. Allt hade gått bra som tur var och han blev något piggare när han såg mig och T. Nu ska det ges 2 mediciner och som småningom borsta tänderna på honom för att det inte ska hända igen.
Dexter för ett tag sedan.
Dexter har egentligen fina klarblå ögon. Men jag hade bara denna bild på denna dator.
Nåväl, helgen som var tillbringades med stinor x2 då en av dem inte varit hemma på snart ett halvår. Vi drack glögg på fredagen och gick ut och dansade på lördagen. Väldigt trevligt!
I går var det farsdag och jag for och grattade min far. Fick tårta och mat. Av mig fick han trisslotter och vann 25 kr. Så misstänker att det blir en ny lott och kanske en miljon ;) Har sagt 10 % av vinsten ska gå till mig så man kan ju alltid hoppas. haha!
och som jag lovat komme en bild sedan halloween festen!
T och jag
T var ju som sagt jokern och jag gjorde en väldigt enkel cruella de vil.
I dag ska jag och T fara och gratta hans far. Vi hann inte det i går nämligen då vi båda jobbade.
Skriver mer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0