Helgen som varit

i helgen har jag och T varit på maskerad fest! Grymt roligt. Jag var cruella de vil och t var jokern. Kan kanske till och med lägga ut bild på det senare! Var i alla fall grymt roligt då vi inte varit på någon fest på länge. Men känner dock att nu kan det vänta ett tag innan någon fest igen. :P
Hur det gått med chipsen? åt 2 gånger förra veckan. Nu kanske det för er känns mycket. För mig är det en klar förbättring! *skratt*
Kan bara skriva lite kort denna gång. Måste göra mig iordning för jobbet och innan dess hinna dammsuga. Tur man bara har en 1a. Kan också meddela att katten blivit dåligt. Han äter dåligt och sover mycket. Han äter om man matar honom med en och en kula. Men något är ju galet så onsdag kl 10.30 då är det djursjukhuset som väntar :/
Skiver mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0