1 november!

Gääääsp!
Har bestämt mig för att inte sova så länge på morgon längre. Förut sov jag minst till 9. Vilket gör att när jag som nu har vaknat kvart i 8 så kämpar jag för att hålla ögonen öppna. Förut kunde jag vakna tidigt av mig själv. Men någonting hände och jag började sova till 12 iband. Bra för mig är att jag kommer som mest upp i 10 en ledig dag numera. Men skulle vilja kliva upp 7 och vara pigg. Det ska jag klara. Får ta det i omgångar bara.
Nog om det, tänkte köra 5 snabba så nu får lite humm hur jag är som person. Det är ju trots allt bara mitt andra inlägg.
  • sommar eller vinter - Är faktikst en jobbig typ som ser tjusningen i alla årstider.
  • hemmakväll eller ute kväll
  • coca cola eller fanta
  • spara eller slösa - stort slösa. har aldrig riktigt kunnat spara. försöker men pengarna försvinner ändå. haha!
  • snowboard eller slalom - älskar åka snowboard, vilken frihetskänsla!
vad hade ni valt av dessa? Komentera gärna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0