Godmorgon och välkommen december!

Godmorgon!

I dag är det första december, huvva vad tiden går fort. Och, vart är snön? Jag älskar snö och har saknat den länge. Gillde förra vintern då snön kom så tidigt. Redan mitten av oktober. Men nu, ska vi få en skitvinter? Säkert bara för att jag köpt ny snowboard dress. Skulle inte förvåna mig om det inte kom någon snö alls. Eller jo så klart jag skulle bli förvånad. Men med min tur menar jag. Jaja nog om snön. lägger upp en bild på snowboard jackan.
Ja ni kan väl också få så där lite dålig syn och inte tänka på min ack så konstiga min. Kolla å jackan istället vettja! På tal om inget så har jag och T ett avtal nu. Inget köpa chips för någon av oss till 1 april. Min hjärna gråtan men mitt hjärta skrattar av lycka. Är nog ganska beroende av chips så det är för mitt eget bästa. Kanske något kilo eller två droppar av. Skulle inte vara helt fel. :)
Måste också försöka lista ut hur  man hoppar över rader här på bloggen när man trycker enter. Spelar ingen roll hur många gånger jag trycker enter. Raden hamnar precis under det andra stycket ändå. Grymt irriterande om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0